onsdag 20 november 2013

Edward Tulanes fantastiska resa

Vi har läst edward tulanes fantastiska resa. Edward upplevde många känslor i boken. /Tuva-Liza

Vi har läst edward tulanes fantastiska resa. Edward upptäckte många namn han upptäckte också många människor. /Andi

Vi tyckte att Edward tulanes fantastiska resa var sorglig för att sara rut tappade andan och dog.Han var hos andra.Han hette Susanna och Malone och Jangles.Han hängde i kors.Jag gillade boken och så var den rolig också.Edward var också rolig.Bra bok du valde världens bästa fröken malin. /Thilda

Jag tyckte att den var superbra och sorglig för att sara rut började att hosta blod. av Fairlight.

Jag tyckte att den var jätte bra och spännande.Av Karin.


Bearbetningen av boken som en plansch.

1 kommentar:

  1. Ni har varit helt fantastiska när vi har läst den här boken! Vilka kloka barn ni är, och vad många svåra saker ni kan förstå och prata om. Jag tror att detta var en av de bästa högläsningsböcker jag har läst med en klass.
    Kram från fröken Malin

    SvaraRadera